۲۶ اسفند ۱۳۹۲، ۲۲:۰۴

طاهری‌نیا:

ایجاد زمینه اسکان روزانه دو هزار نفر در دیلم/ استقرار نمازخانه‌های ساحلی

ایجاد زمینه اسکان روزانه دو هزار نفر در دیلم/ استقرار نمازخانه‌های ساحلی

دیلم - خبرگزاری مهر: شهردار بندر دیلم از ایجاد زمینه اسکان روزانه دو هزار نفر در دیلم خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، محمود طاهری‌نیا عصر دوشنبه در جمع خبرنگاران  اظهارداشت:شهرستان دیلم درشمال استان بوشهر به عنوان یکی از قطب‌های گردشگری استان بوشهر است که هر ساله شاهد حضور گسترده مسافران نوروزی در این شهرستان هستیم.

وی با اشاره به آمادگی شهرستان دیلم برای حضور مسافران نوروزی در این شهرستان، افزود: زمینه اسکان روزانه دو هزار نفر از مسافران نوروزی در مدارس، منازل استیجاری، و خود چادری و اقامتگاه‌هایی برای اسکان گردشگران فراهم شده است.

شهردار دیلم با اشاره به تلاش شبانه روزی کارکنان شهرداری دیلم برای ارائه بهترین خدمات به مسافران نوروزی اضافه کرد: سالانه حدود دومیلیون نفرمیهمان نوروزی درشهرستان دیلم حضور می‌یابند که باید تلاش کنیم تا میزبان مناسبی برای انها باشیم.

استقرار نمازخانه ساحلی طی ایام نوروز در دیلم

وی به برخی از ظرفیت‌های گردشگری شهرستان دیلم اشاره کرد و بیان داشت: دیلم دارای شرایط آب و هوایی بسیار خوبی است و دارای بازاری پررونق و مناسب است و همچنین سواحل ماسه‌ای این شهرستان نیز کم نظیر است.

طاهری‌نیا با اشاره به چاپ و توزیع بیش از پنج‌هزار دفترچه نوروزی بین مسافرین نوروزی در این شهرستان، ادامه داد: استقرار نمازخانه ساحلی در ایام نوروز از دیگر اقدامات صورت گرفته در این ایام است.

وی با اشاره به برخی از برنامه های نوروی در این شهر، گفت: توزیع بسته‌های فرهنگی بین میهمانان، هدایت مسافران در طول مسیر خیابان‌ها، برپایی سفره نوروزی، نمازخانه ساحلی و اقامه نماز جماعت، پاسخگویی به سوالات شرعی مسافران و ارائه آثار هنری و صنایع دستی از جمله برنامه‌های ما در شهر دیلم است.

کد خبر 2258566

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha